Šodien plakātiem atlaide līdz 30%
Derīga pirkumiem vismaz 39 € vērtībā.

 

Pasūtījums un piegāde
  • Cik ilgu laiku aizņem piegāde?

    Pasūtījumi parasti tiek apstrādāti un izsūtīti 2-3 darba dienu laikā. Pasūtījumu piegādes laiks var aizņemt 1-3 darba dienas. Liela apjoma pieprasījuma gadījumā (Melnajā piektdienā, Ziemassvētkos un Jaungada laikā) iespējama piegādes kavēšanās attālākos rajonos, kur pasts netiek piegādāts katru dienu.

  • Kādas ir piegādes izmaksas?

    Mēs iekasējam €5,90* piegādi par katru pasūtījumu. Piegādes izmaksas attiecas uz transportēšanas un iepakošanas izmaksām. Mēs nosūtām jūsu pasūtījumu iesaiņotu augstas kvalitātes kartona kastītēs, lai nodrošinātu, ka jūsu produkti ir labi aizsargāti transportēšanas laikā.
    * Ja jūsu pasūtījumā ir liels attēla rāmis 70x100 cm izmērā, piegādes maksa tiks iekasēta €7,90.

    Piegāde uzņēmumiem: 12,90 € ar FedEx.

  • Kas notiek, ja es neizņemu pasūtījumu no saņemšanas punkta?

    Ja jūsu pasūtījums tiek mums atgriezts, tāpēc ka jūs neizņēmāt savu sūtījumu, mēs iekasēsim no Jums 20 €. Šīs izmaksas paredzētas, lai nosegtu nosūtīšanas un atgriešanas izmaksas. Kad jūs saņemsiet e-pasta paziņojumu, ka esam saņēmuši jūsu atgrieztās preces, mēs atgriezīsim jūsu naudu 14 dienu laikā. Jebkura pārmaksātā summa tiks atmaksāta saskaņā ar atteikuma/atgriešanas tiesību nosacījumiem.

  • Vai es varu atcelt pasūtījumu?

    Pasūtījumu var atcelt jebkurā laikā pirms tā izstrādes procesa sākuma. Pasūtījumu nevar atcelt, ja jūsu pasūtītās preces ir jau izgatavotas, vai ja tie ir unikāli produkti ar jūsu īpašo dizainu, piemēram, dzimšanas dienas plakāti vai plakātu kartītes. Ja jūs esat iegādājies, kādu no galerijā pieejamajiem plakātiem vai attēla rāmi, jums ir pilnas 14 dienu atteikuma tiesības saskaņā ar patērētāju tirdzniecības likumu.

  • Vai es varu veikt izmaiņas pasūtījumā?

    Ja pasūtījuma statuss ir izpildīts, tad, diemžēl, ir par vēlu veikt jebkādas izmaiņas. Ja jūsu pasūtījums vēl nav izstrādāts, ir iespējams to atcelt un veikt jaunu pasūtījumu. Lūdzu, sazinieties ar klientu servisu un mēs jums palīdzēsim.

  • Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

    Kolīdz jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, jūs automātiski saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru un saiti. Ja izsekošanas numurs nedarbojas, lūdzu, sazinieties ar klientu servisu (lūdzu, ņemiet vērā, ka nav iespējams izsekot sūtījumu, kamēr piegādes uzņēmums nav veicis pirmo skenēšanu, kas parasti notiek ap 18.00 pasūtījuma nosūtīšanas dienā).

  • Kā darbojas atlaižu kodi?

    Atlaižu kodi tiek piemēroti maksājuma veikšanas brīdī. Norēķinoties tiek norādīts atlaides kods. Derīgi atlaižu kodi norāda derīgas atlaides maksājuma veikšanas laikā, kad tie ir aktivizēti. Atlaides likme, uz kuru attiecas atlaides kods, tiek aprēķināta un atskaitīta no parastās cenas. Atlaides kodu nevar izmantot kopā ar citiem piedāvājumiem vai atlaidēm. 

  • Kā rīkoties, ja es nevaru atrast pasūtījuma apstiprinājumu?

    Mēs vienmēr izsūtām pasūtījuma apstiprinājumu pēc pasūtījuma veikšanas. Ja jūs neesat saņēmuši pasūtījuma apstiprinājumu pāris minūšu laikā, pārliecinieties, ka norādījāt pareizu e-pasta adresi pasūtījuma veikšanas laikā. Pārbaudiet vai pasūtījuma apstiprinājums nav nonācis mēstuļu mapē. Lūdzu, sazinieties ar klientu servisu, ja neesat saņēmuši pasūtījuma apstiprinājumu un neesat to atraduši mēstuļu mapē. Mēs pārliecināsimies, ka jūsu pasūtījums ir pareizs un nosūtīsim jums jaunu pasūtījuma apstiprinājumu.

  • Kā rīkoties, ja es neesmu saņēmis īsziņu no piegādes uzņēmuma?

    Iespējams jūs pasūtījuma veikšanas brīdī esat norādījuši nepareizu tālruņa numuru. Lūdzu, sazinieties ar klientu servisu, ja neesat saņēmuši paziņojumu no piegādes uzņēmuma sešu dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.

Preču atgriešana un sūdzības
  • Kā es varu atgriezt preci?

    Lai atgrieztu preci, lūdzu, aizpildiet šeit pieejamo preču atgriešanas formu. Mēs jums nosūtīsim atgriešanas kodu. Pasūtītājs atmaksā atgriešanas pasta izdevumus, ja vien nav norādīts citādi.

  • Kādas ir preces atgriešanas izmaksas?

    Preces atgriešanas maksa ir 7,90 € *. Piegādes izmaksas par preču atgriešanu tiks atskaitītas no atgrieztā pasūtījuma summas. Piegādes izmaksas par preču atgriešanu attiecas uz nosūtīšanas, apstrādes un iepakojuma bojājuma izmaksām. 

    * Attiecas uz pasūtījumiem ar pasūtījuma vērtību līdz 200 €. Pasūtījumiem, kuru pasūtījuma vērtība pārsniedz 200 €, tiek iekasēta kuģniecības kompānijas atgriešanas maksa.

  • Kā rīkoties, ja mana pasūtījuma iepakojums ir bojāts?

    Ja ir radušies transportēšanas bojājumi un jūsu sūtījums piegādes laikā ir bojāts, jums jāvēršas ar sūdzību pie piegādes uzņēmuma. Nepieņemiet paku un neparakstiet pavadzīmi, kamēr neesat pārbaudījis, vai sūtījums ir neskarts.

    Ja neesat iesniedzis sūdzību par bojāta sūtījuma iepakojuma piegādi, sazinieties ar piegādes uzņēmuma klientu servisu. Uzņēmums, kas piegādājis sūtījumu, norādīts pavadzīmē. Pēc sūdzības iesniegšanas piegādes uzņēmumā, sazinieties ar mūsu klientu servisu.

  • Kā rīkoties, ja prece ir bojāta?

    Jebkuri bojājumi ir jādokumentē. Nofotografējiet bojājumus un aizpildiet sūdzību veidlapu. Mēs izskatīsim jūsu prasību, cik vien ātri varēsim, bet parasti 24 stundu laikā.

  • Vai es varu samainīt preci?

    Preces netiek mainītas. Ja jūs vēlaties mainīt preci, izmantojiet atteikuma tiesības un atgrieziet preci. Mēs atmaksāsim naudu un jūs varēsiet veikt jaunu pasūtījumu.

  • Kādas man ir atgriešanas tiesības?

    Jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Precēm jābūt nelietotām un neplīstītā oriģinālajā iepakojumā. Rāmjiem tas ietver plastmasas blīvējumu ap rāmi, kā arī aizsargājošo plastmasu abās organiskā stikla pusēs.

Dāvanu kartes
  • Kāds ir dāvanu kartes derīguma termiņš?

    Visas dāvanu kartes ir derīgas 12 mēnešus no iegādes brīža.

  • Kā es varu pārbaudīt dāvanu kartes atlikumu?

    Atveriet izvēlni un dodieties uz sadaļu “Dāvanu kartes”. Ievadiet dāvanu kartes numuru, lai apskatītu atlikumu.

Jautājumi par mūsu produktiem
  • Kādu papīru jūs izmantojat?

    Plakāti tiek drukāti uz Francijas ražotāja "Clairefontaine" augstākās kvalitātes 200 g matēta papīra.
    Papīram ir FSC sertifikāts un produkcijai ir Ziemeļvalstu ekomarķējums. 

  • Kāda ir rāmju kvalitāte?

    Mūsu rāmji ir izgatavoti no koka, kas ir ilgtspējīgs, videi draudzīgs un pārstrādājams materiāls. Mūsu ozolkoka rāmji ir izgatavoti no kvalitatīva ozola masīvkoka, bet pārējie koka rāmji ir izgatavoti no priedes koka. Mūsu priedes koka rāmjiem ir divkārši lakota virsma, padarot apdari īpaši gludu un skaistu. Visi mūsu rāmjiem ir pievienots īpaši biezs kristāldzidrs organiskais stikls un grozāmi aizdares klipši ērtai montāžai. Visus rāmjus var iekārt gan vertikāli, gan horizontāli.

    Mums ir arī liels augstas kvalitātes metāla rāmju klāsts. Tos var iegādāties melnā, sudraba, zelta un vara krāsās.

  • Plakāta dizains vai Pilna vāka — ko tas nozīmē?

    Pasūtot plakātus no Gallerix, jūs bieži varat izvēlēties, vai vēlaties iegūt savu motīvu ar plakāta dizainu vai Pilna vāka. Plakāta dizains nozīmē, ka mēs apdrukājam jūsu plakātu ar baltu rāmi ap motīvu.


    Plakāta dizains (balta rāmja izmērs):


    21x30cm: 2 cm plats balts rāmis

    30x40cm: 2,3 cm plats balts rāmis

    50x70cm: 4 cm plats balts rāmis

    70x100cm: 6 cm plats balts rāmis


    Pilna vāka:

    Motīvs ir nodrukāts līdz pat plakāta malai.

Kā mēs varam tev palīdzēt?

Vai nevarat atrast savu jautājumu? Sazinieties ar mums un mēs jums palīdzēsim!

Sazinies ar mums